ska jag lägga kvittot i påsen?

tjeeeeenA!

händelserik dag idag! gick till skolan och va där ca tre timmar för att sedan åka till banken och fixa lite grejer! 12 började jag joba och det var massor med folk direkt! det är sjukt vad olika personer det finns! ojoj... och jag vet vad många ska få i julklapp ;) mohahah!

det är självklart vissa saker som säljer bätrre än andra

1. Zlatans bok "Jag är Zlatan"
2. Karamellskål
3. axe presentbox
4. leksakslastbil
5. julskivor
6. mark levengods boksamling

dessa varor har jag tagit betalt för hela dagen! och jag kommer drömma om kvitton inatt! "ska jag lägga kvittot i påsen?" jag kan fan inte räkna hur många gånger jag sagt det idag! fyfan!! 

och mitt under julruschen började de det tjuta och det slutade inte.. alla var tvugna att utrymma lokaken eftersom man trodda att det var branalarmet! men när vi hade låst och alla kunder var ute så slutade det och det visade sig vara ett inbrottslarm, men detvar falsk så då kom alla tillbaka och fortsatte handla som om inget hade hänt :P hehe! 

avslutade kvällen med bio! jag mamma och flygarn gick på Sherlock holmes, jag tyckte den va as bra men mamma och flygarn är lite gammla så de tyckte att det va lite mkt "pang pang" haha! ;) men nu ska jag nog göra lite läxa sen sova! blir kanske jobb imorgon med! får se! puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0