tråkitråk

fick lite lust att göra en lista :D kollade på anges blogg och ville också gör en sådan :D men börjar imorgon ist :) puss
Dag 1 - Om mig

Dag 2 - Mina föräldrar

Dag 3 - Mina syskon

Dag 4 – Min bästa vän

Dag 5 – Mina barn

Dag 6 – Min dag

Dag 7 – Det här åt jag idag

Dag 8 – Ett ögonblick

Dag 9 – Min tro

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Det här älskar jag

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 –  Mina drömmar

Dag 14 – Mitt drömjobb

Dag 15 – Den här veckan

Dag 16 – Mitt favoritminne

Dag 17 – Min favoritfödelsedag

Dag 18 – Den här månaden

Dag 19 – Ett annat ögonblick

Dag 20 – Det här upprör mig

Dag 21 – Det här får mig att må bättre

Dag 22 – Det här får mig att gråta

Dag 23 – Det här saknar jag

Dag 24 – Min favoritplats

Dag 25 – Detta tittar jag helst på

Dag 26 –Favoritsysslor

Dag 27 – Vad är kärlek?


Kommentarer
Postat av: Ange

Mina barn;) haha visste inte att du hade barn tokfia!:*

2011-12-09 @ 17:29:50
URL: http://Shlu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0