Dag 1 - om mig

Dag 1 - om mig

vad ska jag börja? Jag är en tjej på 16 kalla Januarikvällar som är glad och omtänksam! jag hatar fördommar och smulor i sängen! heheh ;) jag älsar att gör spontana saker! ta första tåget till västerås eller ngt sånt :D jag älaskr min vänner, kan inte vara utan er!  jag har en tvångstanke... jag kan inte använda ett par byxor två dagar i rad.. vet inte varför men det är väl typ flr att jag känner mig smutsig.. usch va mongo jag känner mig nu! men thats me! jag är inte normal och får ofta lite ryck och kan flumma runt, tycker om att skömma ut mig och min kompisar! (det har jag nog fått av mamma) jag tycker om att skirva, gör det ofta för att rensa tankar, det hjälper mkt!

vad ska jaag säga mer? heheh tar lite bilder som får tala för sig själv :)

för typ två årsedan!


neranför Kebnekaise 2011




min farmor fyller 70


midsommarafton :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0