love love love

tjeeeenixen!

dagen har varit toppen! :D fick vara ledig från skolan föe att jobba ist och vid 12 så kom typ halva klassen ;) Sofia, Sandra, Sara, Eric och Lukas :) gullisar! har stått i kassan hela dagen, ont som fan i ryggen! massera någon? heheh nej men ska tvinga mamma massera lite så att jag kan röra mig igen!

åkte till hedemora med mamma efter jobbet, skulle handla det sista julklapparna och även lite andra grejer :) Sofia och jag halkade omkring på gatorna och höll på att ramla flera gånger ;) heheheh! men vi klarade oss! 


imorgn får man jullov! :D haha kul att man ska starta det genom att jobba 6 timmar ;) aja det är kul som fan så mig gör det inget! :D påkvällen bär det av till Sara för att mysa med tjejerna och byta julklappar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0