julskinka till frukost

Julaftonsmorgon! älskar verkligen julafton, det är så mysigt och gosigt och jag blir glad! :D bytte julklappar med mamma nu på morgonen eftersom jag somnade igår (a) jag fick smyckes-ställ, smink-ställ, kakbok, kopp, bakgrejer, tränongset och PEACE AND LOVE BILJETT!!!! :d fick även en tröja från P&L cafét i Borlänge! så jävla awesome!!! asasasas nöjd! :D lägger upp lite bilder sedan på det jag fick :)

jobbar från 10 till 13 idag, taggad? njaaa fast jo lite! det är kul att jobba och jag känner mig inte så trött! sen bär det av hem till möklinta för att fira jul med pappa och hela tjocka släkten, mys mys mys! blir lite små stressigt men det ska nog gå bra! undra om både jag och pappa somnar till kalle idag...pappa somnar alltid och nu när jag jobbar så är jag så sjukt trött!


God Jul och puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0