lite smått och gott!

nejmenhejsan!

kom hem för ca en timme sedan, åkte till pappa eftersom det var enklast :) jobbade från 10 till 2 idag och efter det åkte jag och pappa till västerås :) det va ganska mkt folk och alla sprang omkring som galingar, haha! träffade även Fanny på erikslund, det va ett jävla tag sedan! saknar 9i...♥

hittade ganska mkt idag, massa lådor och hylllor till mitt rum! har nästan städat klart så nu behöver jag massa ställen att lägga sakerna på ist för golvet! måste städa hos mamma också... blääää! men mamma kanske är snäll och hjälper till lite ;) hihihih!


ett par nya skidglajer, stadium


externt ljudkort! nu blir det ös på nyår! ;)


nya calvin klein parfym,  blev lite kär och kunde inte säga nej till den (a)

sen har jag köpt massa saker på IKEA men det tar jag inte kort på, ni får se när rummet är klart ist! ;) och på tal om rummet, nu ska jag tvinga pappa ta fram skruvdragarn och börja fixa upp hyllorna! sen ska jag inreda! och plus det så ska jag testa det nya ljudkortet, LIKE BAWS! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0