Vaken och redo för äventyr!

godmorgon!

igår somnade jag halv 10 och vaknade 00.40...ganska drygt för sedan lg jag vaken till 02.30 och kunde verkligen inte sova, jag börja titta på en film men tröttande och satte p lite musik ist och då gick det lättare att somna iaf!

men men, sov iaf lite! idag ska vi till Orsa grönklint och kolla på björnar! :D heheh, hoppas det blir kul! Vicky bad mig ta med kameran så att jag kan lägga upp några bilder sen så att alla andra på handel ser vad vi gör :) kan bara inte bestäma mig om jag ska ta systemkameran eller den lilla vanliga....!

LÄNGTAR TILL SOMMAREN



bjuder på en mongobil såhär på morgonen! ;)

Kommentarer
Postat av: ida

fina du! <3

2011-12-15 @ 19:03:29
URL: http://wiktorssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0