working 9 to 5, or?

TJOLAHOOOO!

ska snart kila ner för att ta en macka eller två innan vi åker till Avesta, jag ska jobba! :D jobbar kort dag idag, bara mellan 10 och 2 :) skönt! efter att jag slutat åker jag och pappa till västerås för att fixa lite saker :) ska köpa en grej till min dator, saker på IKEA och skidgaljer! inte helt fel nu på mellandags rean!

och från en sak til en annan! jag har nästan städat klart mitt rum! tog ett jävla tag! men är inte helt klar, ska finputsa lite men då behöver jag skakerna jag ska köpa på IKEA idag ;) 

det blåste utav bara helvete igår! alla satt och klaga på fb! hahah! stormen hette DAGMAR! ;) fett cool storm! men nu ropar pappa! puss hej <3


Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Vad jobbar du med? =)

2011-12-26 @ 09:02:39
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0