chillar stenhårt!

hejsan!

nu har jag fixat massor i köket! kommer bli riktigt mysigt faktiskt :) har lite kvar men det tar jag ikväll eller imorgon (y) nu ska jah duscha sen fixa mig för kalaset.... är inte så jätte taggad men har inget val :p hahah, men det är alltid kul att träffa alla kusiner ;)

jag och jennie ska ju sjunga.. får se hur det går.. heheh...hon kommer snart hit och tränar lite, bra det iaf! vi sjunger alltid på släkt kalas :D

btw, jag säger alltid "låter bra, låter bra" inte bara ett låter bra, alltid två :D och jag säger det jävligt fort så folk hör inte vad jag säger om de inte vet.. hahah, jag har "perioder" med vissa ord! hahah förut sa jag alltid "kapisch" "farsan baloo" "softisch"!!! jag använder de ibland men mer än sällan.

nu använder jag   "låter bra, låter bra"  "totaly awesome"    "soft!"   "nice"

men men, nu ska jag hoppa in i duschen! hörs sen! pusssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0