dax att krypa till kojs!

kvällen är fortfarande ung! eller?

körde ansiktsmask, hårinpackning, raka benen, nya naglar, fotfix och massa sådant skönt ikväll! riktigt nice om jag får säga det själv :) var längesedan nu! heheh. borde göra det oftare! ska nog köpa lite "spagrejer" imorgon när jag är på stan, ska till frissan imorgon, ska göra en frizzout!? ngt som gör håret plattare så slipper man platta varje dag, som jag typ gör! :// sleeetet hår! men hoppas det blir bra! :)

ligger här med mitt nya täcke och myser! :D heheh, jag annika och mamma var in på jysk idag och jag och annika fick varsit täcke och två kuddar var, även varsit påslakan! :d jag fick ett med en smile på och annika tog ett puca! :) hahaah, barnsliga?? ja ;)


mitt påslakan! :D tyckte det var så gulligt! 


annikas påslakan!


and guess what!! det fanns ett påaslakan som hette ALINA!! :D snacka om awsoeme! tänkte nästan byta till det men det var inte så fint och det stod inte ALINA någonstans :( men ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0