gooooooooocart!

hejsan!

just kommit hem från säterdalen/hedemora! jag mamma bengt och ankan bestämmde oss för att bara åka ut och se om vi hittade ngt kul efter vägen! och det gjorde vi! :D först så va vi i säterdalen, hur mysigt som helst och jag och sidden gled runt ;) jag och annika gick och kolla på alla söta djur! det var jätte gulliga grisar där! mihhiih!

sen när vi åkte därifrån så svängde vi in på en gocartbana! :D jag och bengt körde! det var vi och tre andra killar (en pappa, en son typ 9 och pappans kompis) som körde samtidigt! när jag skulle hänga på bengt så höll det på att gå illa! hahahah kom i en 180graderskurva och fick sladd! snurra ett helt varv med carten och gled baklänges! hahahah men sen gasa jag vidare ;) gryyyyyyyymt kul! :D ankan har filmat allt, får se om jag får upp det här seanre :)

vi köpte dricka på donken och kille som tog betalt hette marcus (stod på hans bricka på bröstet) så jag viskade "hej marcus" med det var bara annika som hörde, sen när vi fick drickorna i andra luckan var det en kille som hette johan...hah det var grymt kul:

ankan - han heter johan!

jag - gör han?

ankan
-  ja! ropa ngt!

jag - (skriker) HEJDÅ JOHAN!!!!

alla i bilen börja as garva och han kassan flinar och rodnar! sååååååååå jävla kul! :D

nu är milla och jeffe här (deras kusin) och vi ska väl käka snart! :) gabriella kommer imorgon och stannar tills på onsdag! härligt!! :D men nu ska jag vara social med alla där nere ;) hörs sen! :D


jag och sidden badar lite i säterdalen!


jag och bengt!


hahaahh! ;)



Kommentarer
Postat av: Emmy

Hörru din golvmopp, vi måste vara någon dag!!

HABBA HABBA ;) ;) <3333

2011-08-01 @ 15:21:03
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/
Postat av: Ank

Hahahah, bäst när du ropa ju! :D

2011-08-05 @ 20:19:35
URL: http://mudz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0