krylbo!

hejsan igen!

nu sitter jag i krylbo och chillar! funderara på att gå lite med sid...eller om bengt skulle göra det.... får se :) ska fixa med kläder imorgon! har tre, nästan 4 stora sopsäckar fulla med kläder som jag ska ränsa och tvätta! mååste fixa så att jag får kläder både hos mamma och pappa! :) har alltid med mig massa kläder annars :p haah och det orkar jag inte längre... men men!

ikväll ska jag bara ta det lugnt! blir väl en film eller så att somna till, ska försöka sova ganska tidigt idag (kan jag det) så att man kommer uppp på morgonen, hatar att gå upp efter 10! man sover fan bort halvadagen!! :(

men men, kasnke slänger in ett till inlägg senare, får se :) men puuussss så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0