lite ont i magen....

hejsan!

igår blev ingen som planerat ;) heheh, sötan emelie kom hit! ;D as nice! vi cyklade ner på stan och stanna där till 02:00... hahah vi träffa en kille... han var lite läskig...och inte så nykter. sen var det en annan gubbe där som leta efter sin telefon...men han hade en sådan där hörsnäcka i örat men han troddde att det var hans hörapparat! :s hehehe! fyfan va vi garva! och när vi skulle hem cykla killen omkull... klantis ;)

sen dygna vi! vi kolla på massa youtube klipp!! askungen på norska! ahahhahahaha!! askeputt! vilket jävla namn ;o men emelie sov en timme på morgonen medans jag satt och kolla på klipp från "talang" :s....hmm fråga mig inte varför....

sen åkte vi ner på stan för att köpa ett nytt navelsmycka till mig för mitt andra gick sönder igår ;o vi hade båda långbyxor och vi höll seriöst på att dö!! :((((( vi leta som fan efter en klänning att köpa och tillslut hitta jag en, en mörkgrön från hm och emelie hitta ett par shorts och as snyggt linne! :D

vi sov en stund på eftermiddagen, och kolla på film :) nu har hon åkt hem :( jag ska göra mitt beslut till gymnasie nu! ska även skriva massa! men skriver mer sen! :) pussssssss

saaaaaaaaaaaaaaaaknar dig!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0