morgonseg....

godmorgon!

nu har jag precis städat köket! inte jätte mycket att städa men ganska mycket att diska.. ingen diskmaskin.. men men jag dör inte av att diska. när jag var liten älskade jag att diska (leka med saker i vatten som mamma fick ta undan efter mig) nu ska jag packa lite och göra lite mer saker innan jag börjar fixa mig.

eller fixa mig säger jag när jag sminkar mig och typ sånt, nu ska jag dushca och torka håret, inte mycket mer! det könns som om jag slutat bry mig om allt sånt under natten, bara för att jag ska till kebenikaise! ingen känner mig så varför inte bara vara vanlig och njuta ändå! as skönt om ni frågar mig!!

slänger in ett inlägg innan vi åker, sen är det mamma som kommer blogga till mig! vi ska (försöka) ha kontakten så hon kan skriva vad som hänt under dagen, men jag vet inte hur täckningen är där... hahahaha! det ska både bli skönt och jobbigt att inte använda mobilen på en vecka! kommer använda pappas för det mesta..

men nu ska jag fortsätta mitt jobb! vi åker tåget från sala till uppsala sen från uppsala till nikkolokta! ujuj.. hahahah hör sen! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0