morgontänk

godmorgon!

hann aldrig skriva igår, satt ute med mamma bengt och ankan och pratade och käka pizza! riktigt mysigt... blev nästan en bra kväll. mamma och  bengt gick in vi 12 halv 1 medan jag och aankan satt ute till 3 :) as cozy! vi snacka hur mycket som helst!! om allt! kändes as skönt att prata med henne så att vi kommer närmare varanda! 

nu ska jag snart käka frukost, och jag har inte en aning vad som händer idag... hittar väl på ngt... usch, hatar den meningen... vill ha ngt att göra... men alla är bortresta eller så är jag i krylbo...fan...haft en ganska tråkigt sommarlov... men det är vissa tunder jag inte vill byta mot ngt!

som när jag är med emelie! hon är så söt! och vi har alltid kul! ligger och kollar på askungen på norska 4 på natten! mahahah knäppisar! :*


eller som när jag är med jennie! det händer för sällan! :((( men när vi har så har vi så sjukt kul! switch, palna, musik, wonderbaaaart! <3



eller sarah! haar aldrig skrattat så mkt som jag gjort med henne! ojoj.. pottsex! helt sjukt! finns ingen flummigare människa på jorden, och jag är glad att jag känner henne! :D



och gabriella! stunder med dig är perfekta! du har förändrat mig mycket, men till ngt bra! nu vågar jag mer och jag älskar det! fucking awesome :*




Kommentarer
Postat av: Jennie, TheOneandOnly ;)

Hihihihihih gullet då! :D Puss på dig! <3<3<3

2011-08-01 @ 12:33:36
Postat av: Emmy

du kan ju plinge-linga så kan jag komma, jag har heller inte ett skvatt att göra! <3

2011-08-04 @ 21:20:27
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0