städar!

godmorgon!

nu har jag städat lite i köket, ska snart fortsätta i mitt rum och toan! ska även plocka ihop i tvrummet.. ganska många rum men det är inte farligt mycket som ska städas i varje som tur är!

pappa väckte mig 08:52 och min klocka skulle ringa 09:00 -.- men orkade inte ligga kvar i sängen så jag gick upp ist ;) nu håller nästan hela släkten på att fixa utanför, de ska fixa min farmors uteplats med sten och massa fint :)

vid 11 ska man till grannen och gratta mirre! :D mysigt, sen åker jag och pappa och hämtar gabriella i stan för att sedan börja fixa till ikväll! :) vi ska städa lite, kasnke baka, fixa där vi ska sva och massa annat gött ;)

men men hörs sen! nu ska jag städa! pussssss

*fredrik, varför är du aldig inne när jag är på fb? :(*

ha det gött! :)

Kommentarer
Postat av: emelie ehnberg

fin gumman :)<333333

2011-07-04 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0