ojojojo..

hejsan!

ojojojojojojoj... vilken kväll/natt/morgon! hahahah! det var sjukt kul iaf! det var riktigt nice folk ocskå :)

jag ägde ut alla på paystation! :D NHL!! aldrig kört och jag vann nästan varje match! alla blev as förvånade.. och tyckte att jag var kung på det ;) spelade jätte mycket playstation förut så kontrollen känner jag som min egen bakficka! det var iaf as kul!

lärde även känna massa nytt folk, jätte goa personer! men höll på att inte komma hem! emelie åkte hem tidigt på kvällen och vi tänkte inte på att hur jag skulle komma hem! alla erbjöd sovplats (tack!) och brydde sig verkligen om hur jag skulle ta mig hem! men vid halv 7 imorse ringde jag pappa som fick hämta mig efter mycket bravder... tänker inte gå in på vad som hände..

nu ligger jag och sid i soffan och lyssnar på musik! blev inge kupolen idag, men vi ska ta det i veckan ist :) ska kanske träffa några kompisar sen, får se om jag orkar :)

men skriver sen igen!! pusssssshej :)


bjuder på några fiiiiiiiiiiina bilder ;)



Kommentarer
Postat av: Emme

hehe ,tur att alla brydde sig om dej ,var fett orolig att du inte skulle komma hem <3333

2011-07-19 @ 15:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0