tänk när jag är 70...

hejsan!

nu har jag kommit hem från 70års festan! det var riktigt mysigt! tog massor med bilder 569 för att vara exakt! massor med bilder!! det gick bra för mig och jennie (love u) att upträda, som vanligt (h) hehhhheh ;)

nu ska jag småplocka lite sen ska jag hoppa i säng! :D imorogn kommer underbara människor hit och hr filmkväll! :)


här kommer några bilder fån idag :) pussss



Så här såg jag ut idag :)


bara för att jag älskra dig :)


Emil och Filip!


Kalle, Frida, Filip och Barbro :)


Nina, Anton, Jennie, Lena och Roger :)


Jag och pappa :)


Jennie, Miranda och Jonte, så jävla fina! :)


Nästan alla Snellmans!


Tungan rätt i mun! ;)


världens sötaste mirre och hennes snygging till mamma! :D


min klocka var intressant!


Jag och Elvis! :D


Jag idag :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Av alla 569 bilderna, var du tvungen att ta med det när jag inte ser riktigt klok ut ??

2011-07-03 @ 21:52:00
Postat av: Trollis

Hihi, najs! Och snyggt fejs på morsan på våran bild ;)

Men, fick du ingen snygg bild på mig och min lilla familj då? :P^^

2011-07-03 @ 22:08:24
URL: http://tossigatrollis.blogspot.com
Postat av: faster Babs

Åh vad härliga bilder! Vad duktig du är! Måste få kopior! kram

2011-07-04 @ 13:19:07
Postat av: Jennie

Fina bilder älskade kusin! :D <33333

2011-07-06 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0