PEACE AND LOVE

hejsan!

har inte hunnit skrivit idag alls! tänkt göra det på morgonen men hann inte... jag blev väckt 10:06 och pappa skulle kommma 11! panik! heheh, är seg på morgonen och hatar att stressa! men iaf, när jag skulle tora håret så vrider jag nacken på ngt konstigt sett så jag får nackspärr! höll på att inte kunna ställa mig upp! fyfan va onte det gjorde! men men, hann  i tid och jag och pappa åkte först till Ö&B men hitta inte så mkt.. vi köpte ett kylskåp till mitt kök, btw, jag ska flytta upp på övervånigen, med eget kök, badrum och allt! awesome! sen åkte vi till västerås och IKEA. där hittade vi massor med saker! nice! var där as länge sen åkte vi till ica, även där var vi länge....

har hittat en present åt världens sötaste unge! mirre! thihii, hoppas hon blir glad! :d <3

PEACE AND LOVE!!!! helt underbart! fyfan, jag SKA dit nästa år hela veckan! veronica maggio, oscar linnros och the ark rockade!! när the ark spela var nästan alla som var på området och kolla, MÄKTIGT!




väntar på Maggio :)


Veronica Maggio! :D


Vi hade platser att döda för ;D


Mollie!


Oscar linnros! har mest filmer på honom för det vart så dåliga bilder.. fan vilket ös det var!!




The ark! helt jävla underbatr! deras sista P&L :(((((


kön på väg in till området!

sjukt varmt!! ska försöka ladda upp filmer imorgon om jag hinner, ska ju på 70års kalas! göttans... heheh men men godnatt hörs imorogn! pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0