nu är det dax att börja packa!

tjohej!!

kom just hem från stan. lämnade stoffe och gabriella sen åkte vi och handlade lite saker :) jag gillar att åka bil med pappa, vi diskuterar väldigt ofta i bilen om allt! hhahah, vi har nästan alltid samma åsikter så vi tjafsar aldrig. jag har aldrig bråkat med min pappa visst små tjafs och sånt men aldirg bråkat! mina kompisar blir förvånade när jag säger det ;)

snart kommer mamma och sidden! mysigt! de ville gosa lite med mig innan jag åker till fjällen ochh då ska jag även visa hur hon bloggar. spännande!! hahaha ;)

nu ska jag packa, städa och skriva lite på ett manus! jag och gabriella kom på värsta filmen inatt! vi satt på studsmattan vid 05.00 och spånade ;) as kul ju!















Kommentarer
Postat av: Edvin

Massor med kärlek ;Ddddd

2011-07-04 @ 22:32:49
Postat av: mimmi

hihi skojsiga bilder ^^D

2011-07-04 @ 23:56:00
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0