äntligen hemma!

heeeejsan!!


ohfyfan vilken helg! trött! hahah, på fredagen efter bröllopet så bar det av till renée! där käka vi godis och myste, nästa dag käkade hela klassen på måns ols, super mysigt! och jätte god mat ;) heheh, tog skagenröra till förrätt, kalv med rödvinssås till varmrätt och chokladkaka till efterrätt! huuuuuuuur gott som helst! (har bilder på mobilen, fixar så nå får se senare ikväll) efter det åkte vi hem till Christian och tälta.. erller renée, my och linus sov i tält, jag fanny ochh christan låt på en alltan på några bänkar och resaten låg i en stuga.. heheh, men det var kul.. alla var ganska trötta så det var lite småtjafs :/ men det var kul! ♥

jag är redigt förbannad just nu!!! tänker inte säga varför men åhhhhhhhhhhhhhh!!! vad jag hatar personer som klagar på andra när de inte vet ngt!! fyfan!!!!

jag skriver mer ikväll...



här kommer mer bilder från mammas bröllop!


bengt och mamma



Kommentarer
Postat av: mickis

jättefina bilder.

så mycke glädje i dom :D<3

2011-06-28 @ 23:44:35
URL: http://mickisericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0