ligger fortfarande i sängen :)

goddmorgon.. eller förmiddag eller ngt :p haha

klockan ringde vid 9 men gick jag upp? nejnej, jag sov till 11:47.. hatar att sova bort hela dagen! men får skylla mig själv, gick inte och la mig förrän vid 3 typ :p och jag as stel i nacken.. dåliga kuddar ...

idag så vet jag inte vad som händer, kanske ska till västerås om jag har skjuts och så.. det regnar här nu så är inte speciellt taggad :p ahah

har inte klätt på mig än men slänger kanske upp en bild senare, om jag ens klär på mig ;) älskar att ha pyamas på mig! hahah myysssigt!

jag har nyss beställt en biljett till peace and love!! :D whiiiii!! komme bli awesome! :D

7

bjuder på en bild på mig och söta gabriella från avslutningen :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

as fin bild! och fin header =3

2011-06-24 @ 12:10:08
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0