Super mysig kväll! :D

tjohej!

precis lagt mig sängen efter en lyckad kväll! var hur mysigt som helst! det var Christan, Axel, Nicklas, Edvin, Saga, Patrik, Jennie och jag ooch Martin och Lelle kom senare :) vi körde irländsk julafton! huuuur kul somhelst! har massa filmer, ska försöka lägga upp dom här på bloggen :)

vi grillade, körde massa lekar, dunka musik, rodde i sjön, köka godis och snacka. det var massor med mygg så tillslut gick vi in och körde kurragömma (a) hahahahh! as kul ju ;)

när vi satt och snacka så börja Jennie prata om att hon skulle tvätta fönster hemma hos Axel, då kom Christian med en klockren komentar! "fönsterputsare ser bra ut" vi höll på att dö! :d hahah!

men det blev grymt lyckat! kul kul kul! :D

imorgon ska jag upp vid 9 tror jag, mamma hämtar mig 12... sen blir det bröllop.. Mammsen och Bengten gifter sig :) aja nattinatti, sov sött ;* <3


här kommer massa bilder från kvällen :)

Jag och Christian, riktigt nice bild! :D


Sötnosarna Jennie och Saga :)


Axel och Christian! coolingar (h)


GrillarN!


JAG :D


Pojkarna har lite kul ;)


The lovely midsommar crew ♥


Opsi..



Jag och snyggingen Jennie :)


Jag och gullungen Saga :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mysiga bilder hörru du!

Fast det var edvin som sa det med ser bra ut ;)

Puss på dig för en underbar kväll! <33333

2011-06-25 @ 10:10:33
URL: http://lungtbest.blogg.se/
Postat av: Evelina King

Härliga bilder :)



Missa inte dagens fråga!

2011-06-25 @ 11:32:30
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0