förklaring!

hejsan!

nu jävlar ska jag förklara lite saker! jag har inte bloggat eftersom jag bara har mammas dator (som hela tiden stänger av sig så jag hinner inte skriva ett inlägg..) och min ipad! på ipaden så är det jobbigt och skriva och det går inte att få mellanrum mellan textstyckerna och det stör jag mig på! ska inte glömma daton nästa gång!

very importent call jo jag ringde jju ett viktigt samtal förra veckan och nu ska jag berätta vad det handlade om! jag har fått jpbb! :D eller ja extrajobb, men same shit! jag ska jobba på Åhlens här i avseta och jag ska jobba eftermiddagar och helger, även i jul när alla ska ha presenter och alla paket som ska slås in! jobbade två dagar på lovet, stod bara i kassa och det va jätte kul! as härlig personal också! trvis!! :D

Lovet! känns knappt som om att jag haft lov! :s gått as fort och jag jobbade tisdag och onsdag. men jag har varit med mass gött folk hela lovet och va på halloweenfest i fredags och en annan fest i lördags som blev jätte lyckad! (enligt mig iaf!) skulle gätna ta en till vecka med lov så jag honner sova lite också.. heheh lägger in bilderna så fort jag kommer hem till pappa, annars laggar bara mammas dator ihop sig :s



är föresten hemma från skolan idag eftersom jag typdog igår, trött nervös. stressad och sånt :( inte kul! och imorgon kommer jag vara ännu mer nervös! ska till sala klockan tre på förhör.. polisförhör... ska vara vittne till en grej. men jag täker göra det! sviker inte mina vänner! <3 ska göra allt färdig (städa och läxor) så fort som möjligt sp jag kan lägga mig tidigt ikv, bättre att jag sover ut än att jag är vaken och så :/

kanske slänger in ett till inlägg senare! pussshej bitches!


Kommentarer
Postat av: Afsun

jaaaa jag dör utan bilderna! ;)<3

2011-11-08 @ 20:56:30
URL: http://afsunshoae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0