muffins lover

tjenixen!

åkte inte till scaouterna...är så sjukt seg och massa skit... ist bakade jag muffins! chokladmuffins och cupcakes! jag skulle göra sega chokladmuffins som ska sjunka ihop när man tar ut dom från ungnen men det gjorde dom inte! och det mest irriterade var att när jag gjort chokladmuffins förut och dom inte ska sjunka ihop sså gör dom det...kul... men men!

toppade som med vit och örk choklad! mumsi! <3 fast det finns ett problem...äter inte mina egna bakverk...hatar de! usch! hahaha många tycker jag är konstig som bakar utaan att äta men det är kul att baka och att ge bort :) jag smakar aldrig på smeten heller, det är det värsta som finns! haha knäpp jag e! 

ska nog städa ihop lite och kanske göra lite läxa... får se :) ska nog somna till en film ikv, kommer somna fort! puss godnatt på er, sov sött!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0