skitmorgon

godmorogn!

usch, idag är ingen bra morogn :( skulle upp och spinga imorse och hade ställt klockan lite tidigare och nör den ringer så stänger jag av den och början sedan tänka på alla djur som finns ute i skogen klockan 6 på morognen! hahaha vet inte varför jag börja tänka så men iaf så sprang jag inte.... tänkte att jag skulle göra det ikv men kom på nu att jag ska på öppethus i skolan.... får springa direkt när jag kommer hem!

och jag har inte hittat mina nycklar :( dom ligger antingen i anges mamas bil, hos sofia eller i vasahallen! om dom inte ligger där någonstans är det ganska kört....faan! har aldrig tappat bort mina nycklar! :( bleeee

+ att det är kallt ute! och vi ska dansa idag på idrotten..... och jag måste åka till skolan nu....och jag har utvecklingssamtal idag....faaaaaaaaaaaaaan vilket dåligt humör jag är på idag! uschfyochblä! hopppas dom i skolan kan få mig på bättre humör!! ghaaaaa! hörs senare! pus...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0