snö och issssssss

tjohej!

nyss kommit hem från västerås :) kom till krylan 15.24 och skulle då ta bussen till avesta men insåg att det går inga bussar på lördagar så det va bara att börja gå eftersom ingen va hemma och kunde hämta mig! kallt som fan va det och jag hade inga vantar :( tillslut kom mamma hem och hämtade mig vif preem! sköT hade blå händer med oranga fläckar på :S usch och fy!!

ska hem till ange på myskväll nu! :D tacos, film och massa mys står på shemat! kameran följer självklart med och kommer användas flitigt! :D ska cykla dit, kallt som fan men det är enklast så, så slipper mamma hämta :) får sätta på mig tre lager kläder! ;) hiihhi!!

men hörs senare! pussssss hej!

såhär säg det ut när jag klev aav tåget, snacka om att jag blev förvånad när det nästan var vart i västerås!!








kallt!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0