söndagsångest

tjena!

ligger i sängen och lyssnar på musik och chattar med lite folk :) sov hos gullungen sofia inatt och sen hämtade mamma mig och sen dess har jag bara legat på soffan och degat! dagen har varit så sjukt seg! tittat på klockan flera gånger man tycker fan att den knappt rört sig...

åker till papi imorgon! mysa lite i möklinta :) och ska fixa mitt träningsshema då! satt och pratade med gabriella hur länge som helst idag om massa övningar och så! kommer bli awesome! :D träna på gym, ut och springa/gå, simma och käka rätt sen får jag nog den kropp jag vill ha ;) kommer ta ett tag men men bättre sent än aldrig! 

satt och kolla lite på youtube och hitta det här klippet! :D hahaha så jävla sköna! :D 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0