polispolispotatisgris

tjeeenaa bitches!

hemma hos pappa nu :) förhöret gick bra och nu ska vi bara vänta och se vad som händer! vi va i ett vanligt kontor och han spelade inte in heller, bara anteckande :) tanten i kassan va as tjurig och snäste åt oss och som vanligt tände mamma till, hahah men det va fan bra! jävla sukärring... hon fråga vad vi ville och när vi sa att jag skulle på förhör men inte hade ngn kallelse så blv hon skit tjurig och ville knappt släppa in oss! 

skulle ju lägga in bilderna från helgen, men tror ni inte att man är så duktig att glämmer kameran hos mamma! blir liiiite trött på mig själv ibland :s men men ska hem till mamma imorgon och då tar jag med min dator! Förlåt Afsun (a) <3

vet inte vad som händer ikv, antingen ligga hemma och chilla eller om jag ska med Jennie på scaouterna, får se om jag orkar :p det var länge sedan jag träffa alla men jag har lite läxa och är gaaanska seg :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0