bathtime!

halu!

ska precis hoppa ner i badet! varmt och skönt! har massa tända ljus, badbomb, godis, caffelatte och bra musik! riktigt skönt! det är inte ofta jag badar men när jag väl gör det badar jag läääänge! blir helt mjuk i kroppen och efteråt känner jag mig gosig och slö! men senare blir jag pigg och känner mig fräsch! och det behövs ikv! halloweenfest! :D 

hoppas att det kommer bli awesome med massa skratt och roliga bilder! alltid lika kul att titta på bilder dagen efter ;) ska nog ladda min lilla kamera för det känns liiiite riksabelt att ta min systemkamera! den kan försvinna eller gå sönder :S i värsta fall får jag ta mobilen, fast det är väldigt dålig kamera på den :/ aja det löser sig! :D

har även fått hem alla saker till min kostym nu! :D hoppas att den bli så bra som jag vill...hahah! ska på halloweenfestnästa lördag också och ska nog ha samma kostym båda gångerna, måste använda kläderna jag köpt och jag vet inte vad jag ska vara annars :p aja bliiir nog bra!

skkriver senare när jag är hos mami och ska börja fixa mig! sara kommer nog då också! :D pussss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0