börjar om lite... ! :)

tjena!

sitter just nu med sara, rasmus, sandra och ange och nördar vid datan! vi har två timmars hål! inte kul fan! regningt, kallt och tråkigt väder! men men vi har varandra ;) hahah nej men vi ska väl hitta på ngt kul! jag och sara har konstaterat att det luktar pankakor! man blir ju inte lite sugen! :o

ska hem till pappa idag och hämta lite saker, sen ska jag hem till mamma igen och om jag hinner ska jag spela vollyboll med Sofia! får se!


hörde på radion imorse om att föräldrarna hade fått besöka Utöja och att några hade hittat deras dotters käkben! :s läskigt! och vilken slump att de hittade just deras dotters! men fatta va läskigt att vara på just den platsen som hon dött på! när jag fick reda på om utöja så blev jag först arg! och sen när pappa visa en minnesfilm började jag fan gråta! usch! tänk om det skulle varit någon av mina kompisar som blev skjutna! nej vill inte tänka på det!!! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0