dålig uppdatering, jag vet!

hejanhalu!! just nu sitter jag på sängen lite halv mosig och väntar på eve! min förjävla goa kusin! ;) heheh! emmy har precis åkte hem, hade kul igår! kanske littte segt men det ändrar vi på till nästa gång ;) mohahah!! jag och eve ska nog bara mysa och va lite små galna som vanligt :) jag och emmy kollade på american pie, beta house imorse, sköönt film! hehe sen kollade vi runt på existenz som vanligt, vi hittar alltid ngt kul där :D fast en gång blev vi sjukt rädda! det var en länk där det stod "mysigt bo" och emmy klicka och då var det en jätte spindel med massor av små spindlar (bäbisspindlar) runt om i ett hörn! och jag skerk och sprang ut i hallen och emy flög nästan av stolen, mest för att jag skrek :p hahahah! lyckade tjejer ;) och jag har lovat Hanna och Ida att be om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag! förlåt mig men internet är segt i möklinta och jag kan inte lägga upp bilder :( vet inte varför.. så därför har jag inte bliggat men ska börja igen! det är kul att blogga! :d hhiihi!

Kommentarer
Postat av: emmy

så jävla kul, haha! glömmer aldrig din min när du skrek och sprang iväg (om man ens hann se det?) :D

vi måste planera lite till våran fest ;) ;) <3333

2011-10-23 @ 19:33:12
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0