iiiiiilskaaaa!

tjena! ligger i sängen hos mamma och det har jag gjort hela eftermiddagen! yberskönt! ska snart gör lite läxa från idrotten, vet inte riktigt vad man ska göra men det får jag läsa snart :) jag och mamma hade ett litet snöbollskrig imorse! :D hahah vi tog snön som vi skrapa från bilen och kasta på varandra, väckte nog alla grannar så som vi skrek ;) mhahahahah! idag va jag arg hela jävla dagen! fyfan! så när jag kom hem satte jag på lite musik, typ depp musik och blev bara mer arg och ledsen! sen snacka jag med klister och han visade ett band för mig och sen dess är jag kär! så sjukt jävla braa! och jag är inte arg längre! det är lite hårdrock aktigt, sjukt nice! skulle ha gått ut och gått med ange ikväll men får inte tag på henne :( vi tänkte gå en lång prommis genom avesta och krylbo... aja får bli en annan gång :/ skriver kanske sen, pussssssssssss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0