Matematik 5000

Tjohej!
Ska snart ha matte...kul... Eller? Är inte jätte taggad på matte men jag tror vi skulle prata om alkohol och promille, kan va lite intressant! . Ange följer med mig hem idag, vi ska fota! :D höst bilder och massa fina bilder! Har en liten ide, men vet inte om vi kan göra det...kommer vara grymt kallt isf! Hoppas att solen lyser så vi får bra ljus också :) . Ville bara visa några bilder på min lilla lus! Hihihiiiii han är så söt! Men jävligt dryg ibland.. Men jag tycker om honom ändå! Han är fortfarande en valp men han börjar bli ganska stor nu.. Han är sju månader och blir fullvuxen när han är 3...ujujuj... Fast han är lydig för att vara valp, han kan ligg, sitt, stanna, puss, hit(när han känner för det), give me five och snart kan han spela död också! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, har en jätte seriös fråga..

har du löshår? för tycker ditt hår har växt enormt mycket. Jättefint btw!

2011-10-18 @ 21:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0