Pasda padda padda!

Tjenixen! Glad tjej? Som fan!:D sitter just nu och leker på min iPad, hemma :D jag, ange, marina och Robin var dom enda som fick ta hem dom idag eftersom vi fick underskrift av målsman (Robin och marina är 18 så de kunde skriva på själva) men jag ringde mamma och tjatade lite så hon kom till skolan och skrev på pappret! Hihihi! Det är sjukt kul att ha en iPad ja, men det finns nackdelar... Skulle hellre ha en dator i skolan men eftersom vi är med i ett projekt så fick vi ipads. Bara vi, HA11 som fick! :D SA11 fick androidplattor...men ipads är coolare ;) vi har även fått skydd till dom men jag ska fixa en liten "väska" till min padda som jag kan ha den i! . Men nu ska papi och jag käka! Kyckling och ris mummsi!! Ska göra lite läxa sen, ska Läsa en bok på svenskan "hur man botar en fanatiker" den är ganska svårläst men helt okej :) hörs sen pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0