raket till möklinta

tjenA!

igår hände det lite saker som gjorde att jag åkte till möklinta i 130! usch! tänker inte säga vad som hänt bara onödigt... skaka fan när jag fpått reda på det! aja mamma, jag och sid tog polon till världens ände (möklinta) så nu sitter jag här. ska snart åka till avesta, börjar 10.

idag ska jag nog till hedemora och träna med sofia, tant gympa!! hur jobbigt som helst! :o hhahah trodde jag skulle dö försa gången jag va där, fast jävlar va skönt det var efteråt! :D ENDORFINER!!!! titihihihihi

aja nu ska jag fixa mig, puss hej!!



Kommentarer
Postat av: emmy

vad har hänt? :o <3333

2011-10-26 @ 09:55:16
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0