du och jag alred, du och jag <3

tjena!

kollade på outsiders, det handlade om fobier...jag har en liten fobi! jag kan inte använda ett par byxor två dagar i rad....jag kan använda de på måndagen och sen ta ett par andra på tisdagen och sen använda dom jag anvnda på måndagen på onsdagen... hahah krångligt det blev! 

har börja insett att jasg måste klippa av mina naglar :((( de har börjat gått sönder eftersom jag öppnar lådor hela dagarna :/ och de börja skiva sig... och om jag ska ha lösnagar på halloween måste de va i lite bättre skick... åhh gillar att ha lite längre naglar! heheh har en farovit nagel... min ringfinger nagel! hihihi den är lång och fin! 


fiiiina naglar! dom svarta med silverglitter på ska jag örsöka göra till halloween! :D undra hur det kommmer bli :) tyckte dom rosa va as gulliga! lite japansktema typ :) 

ska snart gå ut med lusen, orrrrkar inte! men det är fan värre att troka kiss inne :ss usch! 


pusssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0