pussen!

hejsan!

ligger just nu i sängen och pratar telefon med papi, ska till honom imorgon! och då ska jag och jennie plana! :D myys! älskar verkligen att plana! det är min och Jennies grej! :D

på lördag ska jag till mamma igen och ska nog vara med sara :) vi kanske ska fota eller bara chilla, får se :9 sen på kvällen ska vi på halloweenfeeest! :D awesome awesome awesome! men har inte helt bestämmt mig hur jag ska klä ut mig, men kommer nog bli bra ;)

kommer ihåg när jag gick på ekeby, då klädda nästan alla ut sig fredagen innan lovet! heheh! första året var jag björn-ligan med sarah, lelle och Jennie, andra året var jag tomte med en säcka med muffin och sista året var jag piff och puff med gabriella! :D hahah! 



Kommentarer
Postat av: Jennie

Kommer bli super mys! Puss (k) <3333

2011-10-28 @ 06:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0