jag skrattar idag!

hejsan!

blev inget inlägg igår eftersom jag verkligen inte orkade! ange, sofia och jesper sov här och hjälpte mig att städa. Ida kom också över och hjälpte till ♥ vi chillade typ hela dagen men mot kvällen åkte vi till skogsbo men åkte tillbaka hem till mig för att gå på bio! vi gick på den nya Jhonny English! suveränt bra men den slår inte ettan :/ måns, ange, sofia och jesper slaggade här och jesper ooch sofia stannade ända till 6 :) filmmys och tjocka oss i godis är det ända vi har gjort idag!

snart kommer en välbehövd kebabpizza! mummsi! den här helgen har jag tjockat mig så sjukt jävla mycket! men ska simma med sofia imorgon! skönt! 

slänger in ett inlägg senare! här kommer lite bilder! pussssss
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0