Fullt öz! untz untz!

förlåt för dålig uppdatering!! :(

va på kalas hos ange igår! fett niceeeee! hade as kul :) jag ida lukas och måns cyklade dit vid halv 7, vi körde lite "jag har aldrig" sjukt kul lek! vi köpte en sådan kortlek i skolan så vi använde den! sen kom lite mer folk vid 8 och festen började på riktigt ;) hahah nej men det var riktigt nice igår! but still, what happens in vegas, stays in vegas ;) det hände inget speciellt men det är ngt vi alltid säger efter en fest (a)

blir nog filmkväll hos ange idag, käka massa gott och chilla! det är aldrig fel :) imorgon vet jag inte vad som händer, bara chilla och göra lite läxa kanske... kom på att vi har engelska glosor.... bajs... aja går nog bra!! men nu ska jag duscha! hör senare, slänger nog in ett till inlägg innan jag drar! pussssssssssssssssssssss hej!

kommer mer bilder snart! 


söta sara! <3


måns och ange ;) <3


rasmus!!


lukas, emme och måns!


eric viktor och rasmus, fråga mig inte vad de gör ;)


thumbs up for an awesome evening!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0