grattis ange!

tjena!

sitter hemma hos min goa far just nu och lyssnar på musik och skriver för fulla muggar! det måste bli klart tills den 24:de och det är på lördag! vet inte riktigt hur jag ska hinna men får väl skriva massa ikväll.... och alla andra källar :p hahah men ska nog gå! 

chillskoldag, pappa hämtade mig efter skolan eftersom han skulle göra massa ärenden. sen åkte vi hem och jag besällde lite kläder från Nelly! :d tre klänningar, en tröja, ett par leggings och en bh! alltd bra att ha!

Vill bara säga garttis till världens sötaste Ange som fyller år idag! :D puss och grattis på dig!




men nu måste jag fortsätta skriva! kanske skriver mer sen! pusssssssssssss

¨
ange jag och sofia idag på matten ;)

sandra och ange ;*

sofia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0