hemlig!!

tjena!

just nu sitter jag hos pappa! kom nyss hit :) måste fixa lite saker och då behöver jag internet! så pappa hämtade mig vid 8 :)

hände inte så mycket idag, chillade med ange, lukas och sandra efter skolan sen gick jag och ange ner på stan och kolla på lie saker! vi har bestämt att vi ska ha tjejkväll snart och fixa lite saker ;) hahah va hemlighatefull jag känner mig, ska fixa saker som jag behöver internet till, jag och ange kolla på vissa saker och vi sks ha tjejkväll för att fixa en sak ;) moahahah!!

imorgon kanske jag ska till västerås, får väl se... annars blir det nog bara att slappa eller att hitta på ngt med ngn :) i don´t know yet!


Väldigt fina sofia ;) <3


mina goa tjejer idag på lunchen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0