seg dag idag!

hejsan!

vaknade halv 3 idag... snacka om att sova bort heeeeela dagen! fast det var skönt att sova! måste verkligen blir bättre på det! heheh (a) men somnade inte fören vid tre inatt heller eftersom jag fixa en sak till papppa! och jag har kommit på en lösning! jag kommer inte bli klar med "boken" han sak få... jag ska skriva om de dagar vi va i fjällen i somras och jag är på dag tre och har skrivit 11 sidor och över 5000 ord... det kommer ta ett tag! vi va där i 8 dagar tror jag!! men iaf, han ska få det som är klart och sen ska han få resten sen, som ett litet smakprov kan man säga ;) hehheh.

ska baka lite snart, vet inte vad än men det löser sig alltd ;) sen ska jag och pappa ha myskväll! kolla på film, käka massa gott, han ska få sina paket och så! vi ska även tända en brasa i vår öppnaspis! lovely! så idag blir det en seg dag! ska nog inte ens klä på mig (a) heheh!

men skriver sen! lägger nog upp bilder på mina bakverk då också! mummsi! men hörs sen pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0