someone like you


tjena!!


nu var det ett tagsen jag blogg, har inte haft ork eller lust! men nu har jag lite bloggideér igen! har ju inte heller haft internet hos mamma, får nog det nästa vecka skulle jag tro, fett nice! mååste visa lägenheten också :)

på fredag är det klassfest/inflyttningsfest/fest! blir den nya klassen, HA11! kommer bli awesome! :D haha, undrar vad som kommer hända ;) blir väl sju jävla massas bilder sen!

ligger just nu i sängen med vetekudde och filt och massa tända ljus och myser, lyssnar på adele "someone like you" och jag ryser fan när jag lyssnar på den! adele har en röst som går rakt in i hjärtat  det ända dåliga med det är att jag blir så jävla känslig... minsta grej kan få mig att fälla en tår... hahah känslig? ja, en smula. 

ska fixa en nye header snart! en hösrtheader! då ska jag nog ha min älskling på mig, min Odd Molly!! looooooooove!

men ska sova nu! hörs imorgon :* pusssssssssssssssss hej <3


sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar



Kommentarer
Postat av: mimmi

fin bild! :)

2011-09-08 @ 22:01:45
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0