to cool for school

hejsan!

sitter just nu i skolan och väntar på att vi ska gå till idrotthallen och byta om, tror vi börjar kvart över eller så. sköntatt vara inne idag! pallar verkligen inte att springa på spåret! så sjukt tråkigt.. hade sovmorgon idag! :D började 10.20, sköööönt! och sen har vi bara matte och idrott..inte värt att gå till skolan men ändå!

idag ska sötan sofia med mig hem och fixa inför ikväll! för ikväll kommer mina fina flickor hem till mig på tjejkväll/tjejmiddag! as mysigt! vi ska käka, fota, mysa och ha *****! mohahah ;) bara jag och sofia som vet vad jag menar! ska nog he en av mina nya klänningar ikväll! kommer bli supermys! sen kanske jag får lite besök senare ikväll ;) heheh! 


men skriver sen! pusss hej 

jag och ange! pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0