Dagens!

som sagt, åkte till västerås för en shoppnigrund med hetingen Emmy ♥ hittade många fina grejer! :D käkade oss feta på donken och tog halv tre tåget hem! Emmy lämnade mig i Sala :( och när jag kom till Avesta åkte jag och Sofia till Hedemora för att hämta lite grejer! men iaf, nu sitter vi köket och chillar, ska snart ta cykeln till Emelie för att hämta Sofias kläder och annat! 

Sofia Bor här till torsdag! :D och ikväll ska vi göra Avesta osäkert....hahah! nej men vi ska väl flumma runt och dampa liiiite!! Vet inte riktigt vad det är med oss just nu, speciellet Sofia, hon är smått galen ;) hihih men tycker om henne ändå! ♥

dagens köp! ♥

Linnen från h&m 69.50 kr/st


Tunika från h&m 199 kr


Silverhalsband VeroModa 129kr


Groda från Glitter 59kr (tror jag)

BH Newyoker 129kr      Trosor newyoker 79 kr/st

Linne från GinaTricot 299 kr

Solglajer GinaTricot 69 kr (tror jag)

Plånbok Glitter 149 kr

Shorts GinaTricot 349 kr

Skor Din Sko 399 kr

Kommentarer
Postat av: Emmy

Saknar dig sötis!!!!!!

2012-02-29 @ 10:20:02
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0