EAGLE!

ligger hemma i mammas säng och käkar...vitlök och glass... inte samtidigt förstårs men jag i princip varvar med dom. vitlök är ju bakteriedödande och glass lenar halsen! komemr dock stinka vitlök i ca ett år efter det här känns det som :( usch usch! får ta en liter munskölj!
men men vad gör man inte för att bli frisk! tröstar mig med alla säsonger av Scrubs! älskar det! hahah, det var Fornis som fick mig att börja kolla! EAGLE! :D hiihihiih!
ligger hemma i mammas säng och käkar...vitlök och glass... inte samtidigt förstårs men jag i princip varvar med dom. vitlök är ju bakteriedödande och glass lenar halsen! komemr dock stinka vitlök i ca ett år efter det här känns det som :( usch usch! får ta en liter munskölj!
men men vad gör man inte för att bli frisk! tröstar mig med alla säsonger av Scrubs! älskar det! hahah, det var Fornis som fick mig att börja kolla! EAGLE! :D hiihihiih!


Kommentarer
Postat av: sarah ;)

ja krya på dig gumman jag är oxå sjuk har varit det sen fredags :P

2012-02-07 @ 16:30:39
URL: http://lutziiiii.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0