halsfluss! (y)

hejsan!
nu har jag lite internet, nog för att jag haft det några dagar men jag har inte orkat... heheh! har haft ont i halsen i ca två veckor nu och igår trodde jag att jag seriöst skulle dö! kunde inte svälja, inte spotta och när jag prata lät det som om jag va as packad eftersom tungan var svullen!
pappa ringde 1177 och de sa att jag skulle försöka sova sittandes så jag har inte sovit mkt inatt... och jag och Lena gick till läkarmottagningen och där fick vi konstaterat... jag har Halsfluss..tjoho! så nu går jag på pencilin (y) men men, jag har åkt skidor hela veckan så detta ska inte stoppa mig! :D
kör på dubbla halsdukar och tre jackor? hah nej men får klä mig varmt! och solen lyser så det är ju inte så speciellt kallt!
saknar alla där hemma! 
hörs sen, puss puss!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Saknar dig min punkterade pannkaka <3

2012-02-15 @ 16:03:35
URL: http://eemmyllarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig<3

2012-02-15 @ 17:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0