45, km mitt i natten!?

godmorgon! elller snarare godeftermiddag ;) hehe!

skulle ju vara duktig igår och lägga mig relativt tidigt (23.05) men var tvungen att fixa lite på mobilen så jag höll påmed det till ca 23.55... därefter började jag titta på en film, badteacher, som var sjuuuukt seg! men men tittade på hela iaf... kunde jag sova sen? nej låg vaken till 02.40 då jag bestämmde mig för att jag måste bli av med energi! så jag tog på mig varma kläder och skor och sprang ut... sprang ca 4,5 km klockan 3 inatt... man faan va skönt det var och sen kunde jag sova :D när jag kom hem körde jag lite streching med mina gummiband! riktigt nice om jag får säga det själv! 

och jag tror jag vet varför jag vill träna nu, jag har fått energin tillbaka! jag mår bra igen så nu kommer all energi på en gång och jag skulle kunna springa tre varv runt avesta! det är så jävla nice! längesedan jag mådde såhär bra! och det inte bara p.g.a en anledning utan av fler men det är typ 3 saker som gjort att jag mår bäst! tänker inte säga dom tre sakerna här men jag vet att en av personerna vet att han gjort att jag mår bra igen! tack <3

nu ska jag snart fixa mig lite, åka till öb sen ska jag ringbomba ange tror jag! :D men vi hörs senare! puss och krammm! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0