min dag :)

WOOP WOOP!
nu är jag 17 år! har varit det i ca 1 timme och 10 minuter om man ska räkna från den tiden jag blev född! 16.21 är min exakta födelsetid :D heheh men nu är jag i alla fall ett år närmare körkort, krogen och massa mer kul! men ska se till att detta året blir super först! :D
skoldagen har varit jätte bra! käkade på kinan och blev som vanligt väääääldigt mätt, kändes som om magen stod ut en meter! hahah! när jag kom hem möttes jag av ett bord fullt med presenter och en finmiddag! tack mamma! :D sjuuukt gott! fast risken är att jag kommer lukta vitlök i en vecka :( hahah, får ladda med tuggumin!
nu ska jag iaf göra massa läxor och sen blir det nog en film eller något annat mysigt! lägger även upp bilder på alla presenter senare och bilder från tjejmiddagen! men det blir senare, puss!

Fyfan va bra jag mår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0